Pohostinství zažívá krutý restart, každá pomoc se počítá. - Commis

Den 13. 3. 2020 si budeme asi navždy pamatovat jako černý pátek, a to nejen v cestovním ruchu a pohostinství. 

Od té doby zažíváme všichni těžké časy, kdy se každá sebemenší pomoc hodí. Každý den je nyní bojem o přežití a snadné dny asi nezažívá nikdo z nás. 

Nás v COMMIS nabíjí jedna věc, a i proto jsme se tak trochu odmlčeli z blogu, a to že kampaň za účelem pomoci zasaženým provozům pomocí aplikace COMMIS měla takový úspěch. Těší nás, že COMMIS zdarma, či za maximálně zvýhodněných podmínek (dle vašich možností) můžete nyní v této krizi naplno využít!

Máme radost, že nám píšete, jak COMMIS používáte a s dovolením budeme citovat slova našich klientů, jež uchováme v anonymitě, ale oni svá slova jistojistě poznají :-). 

„Konečně jsme se jednoduše propojili pouze na jedno místo a tam všichni dáváme hlavy dohromady.”

 

„Už jsme nechtěli sedět doma, s kolegy a vedením jsme se domluvili a vymalovali jsme všechny sklady.”

 

„Kolem hotelu je vždy spousta práce a abych nečinně neseděl doma, šel jsem uklízet.”

 

„Rychle jsem přišla s nápadem výdejního okna, v COMMIS jsme se domluvili na sortimentu a druhý den jsme otevřeli!”

 

„Nemám nyní prostor a možnosti s každým komunikovat individuálně, ale to jak nám COMMIS pomáhá, je prostě skvělé.”

 

„Náš provoz je absolutně utlumený a já jsem byl skeptický, na co takový nástroj nyní budeme používat, navíc když se v hotelu pohybuje jen

pár duší. Ale musím říct, že to bylo skvělé. Prostě jsem napsal seznam zaměstnanců a středisek a druhý den appka fungovala. Aplikace je opravdu propracovaná, ale zároveň tak se jednoduchá, že tomu rozumím i já jako šedesátník, který nemá ani Facebook :-).”