Jméno Commis (čti Komy) je odvozeno z běžně používaného francouzského termínu v gastronomii, volně přeloženo jako asistent, či pomocník.

Ale jak Commis vznikl?

,,Osobně jsem pracoval na různých pozicích, v hotelech rozdílné velikosti, v několika zemích více než 14 let. Problém s komunikací byl a je všude. Navzdory snahám především velkých hotelových řetězců o vytvoření automatizovaných komunikačních systémů se nepodařilo přijít s jednoduchým a efektivním řešením“, říká zakladatel společnosti Petr Pičman.

Na trhu neexistovala, až do teď, komunikační aplikace, která by byla plně přizpůsobena restauračnímu a hotelovému provozu a zároveň byla jednoduchá, přehledná, efektivní a cenově dostupná napříč velikostmi provozu. Takto jsme přemýšleli při vývoji aplikace:

  • Proč nevyužít potenciál zaměstnanců a jejich zkušenosti s ovládáním a využíváním sociálních medií a přenést tuto filozofii i do pracovního života?
  • Proč stále dlouze hledat ve spleti tisíců e-mailů, poznámek, či papírů tu důležitou informaci, kterou právě teď potřebujeme?
  • Proč každý den řešit stále stejné problémy typu:
    • Dostal tým správné informace?
    • Kdo informace předával?
    • Kdo informaci  skutečně obdržel či neobdržel?
    • Rozuměli všemu?
    • Byly všechny zadané úkoly včas a správně splněny?
    • Odnesli si všichni ty nejdůležitější informace z poslední porady?
  • Proč nemít přehled o aktuálním dění ve firmě, s možností předat ty nejdůležitější informace i když zrovna nejste na pracovišti?
  • Nenastal již čas zahodit ty nečitelné zápisky v sešitě a nahradit je něčím jednoduchým?

Šikovných a motivovaných zaměstnanců je stále méně, neplýtvejme jejich a Vaším časem neefektivní komunikací. Kontaktuje nás a připojte se k dalším zařízením, které tuto aplikaci již využívají a nedokážou si bez ní další život představit.