COMMIS - Váš komunikační asistent

O aplikaci

COMMIS je první česká komunikační aplikace, která se zrodila původně v oboru hotelnictví. Postupem času se však COMMIS rozvinul v aplikaci, která Vám bude sloužit denně i ve Vašem resortu! Zjistěte jak...

Jak to funguje

1

Ukážeme Vám aplikaci

Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line v pár minutách představíme. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, kteří budete chtít, aby v aplikaci pracovali.

2

Vyzkoušíte zdarma

Prvních 45 dní máte neomezený počet uživatelů/zaměstnanců zdarma, abyste Vy a Váš tým vše pořádně a nezávazně vyzkoušeli. Poté platíte jenom za aktuální počet registrovaných uživatelů v daném měsíci. Máme pro Vás zvýhodněné balíčky, kontaktujte nás!

3

Vše kompletně zařídíme

Vy nám vyplníte jednoduše, rychle a on-line pouze formulář a seznam zaměstnanců a vše ostatní je na nás! Přijedeme a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line. Výběr je na Vás a Vašem týmu.

4

Obdržíte přístupy

Vámi vybraní zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace. V appce COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč.

5

Jsme tu pro Vás

Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.

6

Vždy něco navíc

COMMIS stále vylepšujeme, a to i na základě zpětných vazeb od našich klientů, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby.

*čím více registrovaných uživatelů budete mít, tím efektivnější komunikace a nižší cena.

COMMIS pomáhá zaměstnancům, managementu i majiteli!

Zaměstnanec

  • jednoduché předání směny
  • konec zbytečným přesčasům
  • stále v obraze
  • pomáhá v práci
  • ve volnu neruší
  • vše zpětně dohledatelné
  • snadné ovládání pro každého
  • zlepšuje pracovní prostředí
  • snižuje stres

Management

  • provozní informace na jednom místě
  • vše online odkudkoli
  • předání informací konkrétním lidem
  • zadávání úkolů a přehled jejich plnění
  • kontrola a přehled o provozu
  • rychlé zaučení zaměstnanců
  • podklady pro strategické rozhodování
  • zvýšení standardu služeb
  • šetří spoustu času

Majitel

  • přehled o celkovém provozu
  • pomáhá ke zvýšení tržeb
  • šetří finanční prostředky
  • podklady pro budoucí investice
  • snadné vyhodnocení efektivity
  • zvýšení konkurenceschopnosti
  • snížení fluktuace zaměstnanců
  • atraktivní zaměstnavatel
  • rychle a jednoduše vše ovlivním