COMMIS - Váš komunikační asistent

O aplikaci

COMMIS je česká aplikace, která vznikla původně v hotelovém prostředí. A ačkoliv v hotelu potřebuje nejenom vedení, ale i běžní zaměstnanci jednoduchý nástroj pro přípravu, organizaci a realizaci nezapomenutelných akcí, zrodil se právě COMMIS.

Jak to funguje

1

Ukážeme Vám aplikaci

Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line v pár minutách představíme. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, kteří budete chtít, aby v aplikaci pracovali.

2

Vyzkoušíte zdarma

Prvních 45 dní máte neomezený počet uživatelů/zaměstnanců zdarma, abyste Vy a Váš tým vše pořádně a nezávazně vyzkoušeli. Poté platíte jenom za aktuální počet registrovaných uživatelů v daném měsíci. Máme pro vás zvýhodněné balíčkové ceny! Kontaktujte nás!

3

Vše kompletně zařídíme

Vy nám vyplníte jednoduše, rychle a on-line pouze formulář a seznam zaměstnanců a vše ostatní je na nás! Přijedeme a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line. Výběr je na Vás a Vašem týmu.

4

Obdržíte přístupy

Vámi vybraní zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace. V appce COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč.

5

Jsme tu pro Vás

Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.

6

Vždy něco navíc

COMMIS stále vylepšujeme, a to i na základě zpětných vazeb od našich klientů, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby.

*čím více registrovaných uživatelů budete mít, tím efektivnější komunikace a nižší cena.

COMMIS POMÁHÁ nejen Vám, ale celému Vašemu týmu!

Těm, co akci připravují

  • Vytvoření akce
  • Tvorba harmonogramu
  • Delegace úkolů spolupracovníkům
  • Plánování počtu pracovních sil
  • Přehled o volných prostorech
  • Přehled o volných termínech
  • Přehled nepotvrzených akcí
  • Databáze klientů
  • Databáze konaných akcí

Těm, co akci organizují

  • Kontrola harmonogramu
  • Kontrola skutečného stavu
  • Kontrola splněných úkolů
  • Kontrola personálu
  • Příprava prostor
  • Příprava vybavení
  • Příprava inventáře
  • Přehledně v elektronické formě
  • Přehledně graficky v papírové formě

Těm, co akci realizují

  • Automatizované checklisty
  • Harmonogram fyzicky
  • Harmonogram elektronicky
  • Možnost reakce a dotazů
  • Změny v akci viditelné ihned
  • O všem vím s předstihem
  • Vše přehledně
  • Podklady pro vyúčtování akce
  • Vyhodnocení akce