COMMIS - skvělý nástroj pro organizaci akcí všeho druhu!
- Interaktivní kalendář pro správu akcí či prostor
- Propojené úkolové moduly s kalendářem
- Historie a databáze Vašich klientů a realizovaných akcí
- Možnost tisknout přehledně a graficky harmonogramy akcí
- Vše jednoduše on-line kdykoliv a odkudkoliv

Jak to funguje
Ukážeme Vám aplikaci
Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line v pár minutách představíme. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, kteří budete chtít, aby v aplikaci pracovali.
Vyzkoušíte zdarma
Prvních 45 dní máte neomezený počet uživatelů/zaměstnanců zdarma, abyste Vy a Váš tým vše pořádně a nezávazně vyzkoušeli. Poté platíte jenom za aktuální počet registrovaných uživatelů v daném měsíci. Máme pro vás zvýhodněné balíčkové ceny! Kontaktujte nás!
Vše kompletně zařídíme
Vy nám vyplníte jednoduše, rychle a on-line pouze formulář a seznam zaměstnanců a vše ostatní je na nás! Přijedeme a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line. Výběr je na Vás a Vašem týmu.
Obdržíte přístupy
Vámi vybraní zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace. V appce COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč.
Jsme tu pro Vás
Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.
Vždy něco navíc
COMMIS stále vylepšujeme, a to i na základě zpětných vazeb od našich klientů, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby.
*čím více registrovaných uživatelů budete mít, tím efektivnější komunikace a nižší cena.
COMMIS POMÁHÁ nejen Vám, ale celému Vašemu týmu!
Těm, co akci připravují
- Vytvoření akce
- Tvorba harmonogramu
- Delegace úkolů spolupracovníkům
- Plánování počtu pracovních sil
- Přehled o volných prostorech
- Přehled o volných termínech
- Přehled nepotvrzených akcí
- Databáze klientů
- Databáze konaných akcí
Těm, co akci organizují
- Kontrola harmonogramu
- Kontrola skutečného stavu
- Kontrola splněných úkolů
- Kontrola personálu
- Příprava prostor
- Příprava vybavení
- Příprava inventáře
- Přehledně v elektronické formě
- Přehledně graficky v papírové formě
Těm, co akci realizují
- Automatizované checklisty
- Harmonogram fyzicky
- Harmonogram elektronicky
- Možnost reakce a dotazů
- Změny v akci viditelné ihned
- O všem vím s předstihem
- Vše přehledně
- Podklady pro vyúčtování akce
- Vyhodnocení akce