COMMIS - skvělý nástroj pro organizaci akcí všeho druhu!
- Přehled o provozu odkudkoli
- Neztrácíte čas se zaučováním zaměstnanců
- Objednávky, úkoly, přípravy, vše na jednom místě
- Snížíte režijní náklady
- Zvýšíte spokojenost hosta a jeho útratu
Spolupracujeme
O aplikaci
COMMIS je česká aplikace, která vznikla původně v hotelovém prostředí. A ačkoliv v hotelu potřebuje nejenom vedení, ale i běžní zaměstnanci jednoduchý nástroj pro přípravu, organizaci a realizaci nezapomenutelných akcí, zrodil se právě COMMIS.
Pro Všechny
- Jednoduchá, cenově dostupná interaktivní aplikace
- Příprava akce od samého začátku
- Pro ty, kteří chtějí organizovat výjimečné akce
- Samotná realizace bude snadná a rychlá
- Pro všechny typy akcí (konference, svatby, večírky)
PC, Notebook, Tablet, Telefon. Žádný problém.
Lorem ipsum dolor sit amet, <b>consectetuer adipiscing</b> elit. Nullam eget nisl. Nam quis nulla. Morbi scelerisque luctus velit. Duis ante orci, molestie vitae vehicula venenatis, tincidunt ac pede.
Jak to funguje
Čím více uživatelů/zaměstnanců v aplikaci COMMIS budete mít, tím přínosnější to pro vás bude!
Ukážeme Vám aplikaci
Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line představíme, jak ostatním v praxi už pomáhá. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, které budete chtít, aby v aplikaci pracovali. Pozor, máme výhodné balíčkové ceny pro Vaši maximální flexibilitu.
Nachystáme vše na míru
Po odsouhlasení cenové nabídky, licenčních podmínek a smlouvě o zpracování osobních údajů nám vyplníte krátký on-line formulář, tak jako jste zvyklí z jakéhokoliv e-shopu. Na základě pár informací, o Vás a Vašem provozu, Vám nastavíme aplikaci COMMIS absolutně na míru a to zcela zdarma. Žádný aktivační poplatek neplatíte.
Naučíme Vás s aplikací
V předem smluvený termín přijedeme s již nachystanou aplikací a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line, ale není nad osobní setkání. Výběr je ale samozřejmě na Vás a Vašem týmu. Za školení taktéž navíc nic neplatíte.
Přihlásíte se do COMMIS
Vámi určení zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace v samotný den školení. V aplikaci COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč. A již COMMIS začnete používat na maximum.
Staráme se o Vás
Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.
COMMIS stále vylepšujeme
COMMIS stále posouváme dál a dál a to hlavně na základě zpětných vazeb od Vás našich klientů z každodenní praxe, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby. Díky tomu je COMMIS tak praktický pomocník.
COMMIS POMÁHÁ nejen Vám, ale celému Vašemu týmu!
Jsme tu pro zaměstnance
Díky COMMIS je předání směny rychlé a přehledné, zbytečné přesčasy mizí a každý člen týmu má vždy přehled o tom, co se děje. Aplikace pomáhá v každodenní práci, ale ve volném čase neruší – vše je dostupné zpětně a kdykoliv, bez nutnosti být neustále online. Je snadná na ovládání i pro technicky méně zkušené a výrazně zlepšuje pracovní prostředí. Pomáhá snižovat stres a podporuje týmovou spolupráci. COMMIS zkrátka přináší klid, řád a pohodu do každé směny.
Jsme tu pro management
S COMMIS máte <b>všechny provozní informace přehledně na jednom místě</b> a dostupné <b>online odkudkoli</b>. Umožňuje <b>snadno zadávat úkoly</b> konkrétním lidem, sledovat jejich plnění a <b>mít kontrolu nad chodem provozu</b> v reálném čase. Zaučení nových zaměstnanců je <b>rychlé a efektivní</b>, a díky zpětně dohledatelným datům získáte i <b>podklady pro strategická rozhodnutí</b>. COMMIS pomáhá <b>zvyšovat standard služeb</b> a zároveň <b>šetří spoustu času</b> při každodenním řízení podniku. Jednoduše – lepší přehled, méně starostí.
Jsme tu pro majitele
COMMIS vám dává přehled o celkovém provozu a pomáhá zvyšovat tržby i snižovat náklady. Díky přehledným datům snadno vyhodnotíte efektivitu provozu a získáte podklady pro budoucí investice. Aplikace přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti, snižuje fluktuaci zaměstnanců a z vás dělá atraktivnějšího zaměstnavatele. Vše můžete ovlivnit rychle a jednoduše, i na dálku. COMMIS je nástroj, který majiteli dává kontrolu a prostor růst.