Praxe nám dokazuje ,že nemusíte! Zeptejte se našich referenčních hotelů a především jejich zaměstnanců, jak jim usnadňuje práci a jak je to jednoduché.
Známe to všichni. Změny nejsou populární, aneb vzpomeňme si, když chceme něco v provozu změnit.
Nicméně, díky tomu, že vaši zaměstnanci využívají mix různých komunikačních kanálů, komunikace ve vašem provozu se stává chaosem a to otravuje i váš tým. Uvědomili jste si to?
Nepoužíváte např. tyto:
- Messenger
- Viber
- či papírky, sešity, telefony, sms a mnoho dalšího.
- e-maily
Každý preferuje či disponuje něčím jiným. Komunikačních kanálů je tak na pracovišti třeba 5-8. Opravdu na tohle máte čas a nervy? Navíc zaměstnance, díky tomu, že váš provoz běží takřka neomezeně, tato komunikace opravdu otravuje. Máte vůbec přehled o provozu? Nezapadají informace? Jak dnes cílíte informace těm, kteří nemají pracovní e-mail nebo se vidíte sporadicky? Jak řešíte akce a rezervace prostor? Jak dnes řešíte rychlé zapracování zaměstnanců? Jak rychle dnes řešíte snižování provozních nákladů? Jak rychle dokážete dnes ovlivnit prodej?
A proto přicházíme my s appkou COMMIS, umí nejen výše uvedené, ale ještě mnohem a mnohem víc, protože v jednoduchosti je síla!
Dáváme vašim zaměstnancům možnost jednoduché komunikace a věřte, ať již je někdo jenom pasivní čtenář, či aktivní uživatel, výhoda COMMIS je nenahraditelná, jak pro vás, tak pro všechny ostatní.
Vyzkoušejte COMMIS, nic vás to stát nebude a uvidíte mnoho výhod, které COMMIS přináší!