COMMIS - Váš komunikační asistent

O aplikaci

Jsme česká aplikace, která se zrodila v praxi. Aplikace COMMIS byla původně vytvořená pro zařízení hotelového typu. Postupně se však osvědčila nejen v hotelech, restauracích, kavárnách, ale také ve volnočasových zařízení typů kemp, či ostatních resortech. Vyzkoušejte, co všechno aplikace umí a jak moc Vám se správou Vašeho zařízení pomůže.

Jak to funguje

1

Ukážeme Vám aplikaci

Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line představíme, jak ostatním v praxi už pomáhá. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, které budete chtít, aby v aplikaci pracovali. Pozor, máme výhodné balíčkové ceny pro Vaši maximální flexibilitu.

2

Nachystáme vše na míru

Po odsouhlasení cenové nabídky, licenčních podmínek a smlouvě o zpracování osobních údajů nám vyplníte krátký on-line formulář, tak jako jste zvyklí z jakéhokoliv e-shopu. Na základě pár informací, o Vás a Vašem provozu, Vám nastavíme aplikaci COMMIS absolutně na míru a to zcela zdarma. Žádný aktivační poplatek neplatíte.

3

Naučíme Vás s aplikací

V předem smluvený termín přijedeme s již nachystanou aplikací a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line, ale není nad osobní setkání. Výběr je ale samozřejmě na Vás a Vašem týmu. Za školení taktéž navíc nic neplatíte.

4

Přihlásíte se do COMMIS

Vámi určení zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace v samotný den školení. V aplikaci COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč. A již COMMIS začnete používat na maximum.

5

Staráme se o Vás

Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.

6

COMMIS stále vylepšujeme

COMMIS stále posouváme dál a dál a to hlavně na základě zpětných vazeb od Vás našich klientů z každodenní praxe, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby. Díky tomu je COMMIS tak praktický pomocník.

Čím více uživatelů/zaměstnanců v aplikaci COMMIS budete mít, tím přínosnější to pro vás bude!

COMMIS pomáhá zaměstnancům, vedoucím i majiteli!

Údržba, brigádník, recepční...

  • jednoduché předání informací
  • konec zbytečným přesčasům
  • stále v obraze
  • pomáhá v práci
  • ve volnu neruší
  • úkoly, objednávky na jednom místě
  • snadné ovládání pro každého
  • vše přehledně v jedné appce
  • pracujete v klidu a v pohodě

Vedoucí

  • provozní informace na jednom místě
  • vše online odkudkoli
  • předání informací konkrétním lidem
  • zadávání úkolů a přehled jejich plnění
  • kontrola a přehled o chodu kempu
  • rychlé zaučení nováčků a brigádníků
  • podklady pro rychlé rozhodování
  • zvýšení standardu služeb
  • šetří spoustu času a peněz

Majitel

  • přehled o celkovém chodu kempu
  • pomáhá ke zvýšení tržeb
  • šetří finanční prostředky
  • podklady pro budoucí rozvoj
  • snadné vyhodnocení efektivity
  • zvýšení konkurenceschopnosti
  • snížení fluktuace zaměstnanců
  • atraktivní zaměstnavatel
  • rychle a jednoduše vše ovlivníte