COMMIS - Váš komunikační asistent

O aplikaci

COMMIS je první česká komunikační aplikace, která se zrodila v pohostinství, přesně pro každodenní potřeby Vás a Vašeho týmu! Díky COMMIS nejen Váš tým, ale především host bude spokojenější a bude se k Vám ještě více vracet!

Jak to funguje

1

Ukážeme Vám aplikaci

Kontaktujte nás a my Vám COMMIS osobně nebo on-line představíme, jak ostatním v praxi už pomáhá. Následně vypracujeme individuální cenovou nabídku s ohledem na Vaše potřeby, možnosti a počet zaměstnanců, které budete chtít, aby v aplikaci pracovali. Pozor, máme výhodné balíčkové ceny pro Vaši maximální flexibilitu.

2

Nachystáme vše na míru

Po odsouhlasení cenové nabídky, licenčních podmínek a smlouvě o zpracování osobních údajů nám vyplníte krátký on-line formulář, tak jako jste zvyklí z jakéhokoliv e-shopu. Na základě pár informací, o Vás a Vašem provozu, Vám nastavíme aplikaci COMMIS absolutně na míru a to zcela zdarma. Žádný aktivační poplatek neplatíte.

3

Naučíme Vás s aplikací

V předem smluvený termín přijedeme s již nachystanou aplikací a zaměstnance přímo u Vás zaškolíme. Zařídíme, aby každý uměl s aplikací za pár minut pracovat. Umíme to taky on-line, ale není nad osobní setkání. Výběr je ale samozřejmě na Vás a Vašem týmu. Za školení taktéž navíc nic neplatíte.

4

Přihlásíte se do COMMIS

Vámi určení zaměstnanci obdrží své individuální přihlašovací údaje do aplikace v samotný den školení. V aplikaci COMMIS pracují pod svými jmény, ať již k práci využívají telefon, tablet, či počítač. Budete mít k dispozici jak mobilní aplikaci, tak neomezený přístup přes Váš internetový prohlížeč. A již COMMIS začnete používat na maximum.

5

Staráme se o Vás

Doufáme, že problémy nebudou, ale stát se může všechno. Prodejem aplikace to pro nás nekončí a o své klienty se staráme dál, aby vše fungovalo, jak má. Nejsme obří softwarová firma se stohlavým call centrem, vše řešíme rychle a s osobním přístupem.

6

COMMIS stále vylepšujeme

COMMIS stále posouváme dál a dál a to hlavně na základě zpětných vazeb od Vás našich klientů z každodenní praxe, kteří jsou pro nás ti nejdůležitější. S našimi klienty jsme v úzkém kontaktu a respektujeme aktuálně se vyvíjející potřeby. Díky tomu je COMMIS tak praktický pomocník.

Čím více uživatelů/zaměstnanců v aplikaci COMMIS budete mít, tím přínosnější to pro vás bude!

COMMIS pomáhá zaměstnancům, managementu i majiteli!

Baristé, Servis, Kuchyň

  • rychlá příprava pracoviště
  • automatizované postupy pro údržbu
  • stále v obraze
  • pomáhá v práci
  • ve volnu neruší
  • rychle pošlete objednávku k vyřízení
  • snadné ovládání pro každého
  • předání směny na jedno kliknutí
  • konec zbytečných přesčasů

Provozní manažeři

  • provozní informace na jednom místě
  • vše online odkudkoli
  • předání informací konkrétním lidem
  • zadávání úkolů a přehled jejich plnění
  • kontrola a přehled o provozu
  • rychlé zaučení zaměstnanců
  • objednávky na jednom místě
  • obsluha bude více s hosty
  • šetří spoustu času

Majitelé

  • přehled o celkovém provozu
  • pomáhá ke zvýšení tržeb
  • šetří režijní náklady
  • podklady pro budoucí rozvoj
  • snadné vyhodnocení efektivity
  • zvýšení konkurenceschopnosti
  • snížení fluktuace zaměstnanců
  • s appkou COMMIS jste vždy napřed
  • rychle a jednoduše vše ovlivníte

Reference

Blog

Náš příběh

Každý den v provozu jsem přemýšlel, jak co nejefektivněji řešit následující situace:

Kdo co řekl a neřekl? Přečetli, či předali si v týmu informace? Mají nejnovější informace o dané akci? Zkontroloval jsem vše? Jak mít přehled o dění, když nejsem na hotelu? Jak ještě více snížit provozní náklady a maximalizovat tržby? Jak propojit všechny na jedno místo?

Na trhu neexistovala, až do teď, komunikační aplikace, která by byla plně přizpůsobena restauračnímu a hotelovému provozu a zároveň byla jednoduchá, komplexní, přehledná, efektivní a cenově dostupná napříč velikostmi provozu. COMMIS je nástrojem pro každodenní provoz v pohostinství od A-Z.

Petr Pičman - zakladatel COMMIS Petr Pičman - zakladatel COMMIS

,,Osobně jsem pracoval na různých pozicích, v hotelech rozdílné velikosti, v několika zemích skoro 15 let. Problém s komunikací byl a je všude. Navzdory snahám především velkých hotelových řetězců o vytvoření automatizovaných komunikačních systémů se nepodařilo přijít s jednoduchým a efektivním řešením.“